Lene k 1DHB
Bloggarkiv
▼
2008
(4)
►
mars
(1)
►
februar
(1)
▼
januar
(2)
Uten tittel
Lene KristineBjørkelangen VGSo7.o2.91Jeg går på Bj...
Om meg
Lene K
Vis hele profilen min
mandag 21. januar 2008
Lene Kristine
Bjørkelangen VGS
o7.o2.91
Jeg går på Bjørkelangen VGS Design og Håndverk.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal bli.
Denne bloggen skal jeg bare bruke når det gjelder skole.
2 kommentarer:
Helene
sa...
Fint bilde av degogså:D
23. januar 2008 kl. 00:34
Johnny
sa...
det helene sa
-johnnny-
23. januar 2008 kl. 01:39
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Fint bilde av degogså:D
det helene sa
-johnnny-
Legg inn en kommentar