mandag 21. januar 2008

Lene Kristine
Bjørkelangen VGS
o7.o2.91

Jeg går på Bjørkelangen VGS Design og Håndverk.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal bli.
Denne bloggen skal jeg bare bruke når det gjelder skole.

2 kommentarer:

Helene sa...

Fint bilde av degogså:D

Johnny sa...

det helene sa
-johnnny-