
I prosjektuka har jeg drivi med oppsetting av hår på dukkehoder. Problemstillingen min var "Hvordan kan jeg lage en frisyre som en brud kan bruke?" Syns jeg klarte det fint. Mitt store problem der var å få dokke hode til å stå stille, men klarte det med litt dobbelsidig teip og en pappeske. Jeg har satt opp mange forskjellige hårfrisyrer feks Mette Marit sin bryllup sveis. Mitt slutt produkt ble veldig bra synes jeg, var veldig fornøyd med den. Jeg har laget power point presentasjon, og ble veldig fornøyd. Det som var negativt med dukkene var at dem ikke hadde så langt hår som jeg ville ha, men klarte den frisyren jeg ønsket å lage. Denne uka har gått veldig bra, syns det var morsomt å fikse hår, men problemet var at på slutten av dagene ble jeg litt lei av å setteopp frisyrer så jeg hadde ikke mye å gjøre da.
Dette er sluttproduktet mitt, syns den ble veldig bra. Litt mer krøller så hadde den kanskje vært perfekt, men det var vanskelig med den dukken.